.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستیار ویژه رئیس جمهور در جمع اصلاح طلبان مازندران
استان مازندران يك استان شديدا سياسي است
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ...
استان مازندران يك استان شديدا سياسي است

 حجت الاسلام يونسي دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليتهاي ديني و مذهبي كه در همايش اصلاح طلبان مازندران با شعار احياء هويت و كرامت انساني سخن گفت ايام شهادت رئيس مذهبي شيعه امام جعفر صادق (ع) و هفته دولت را گرامي داشت و با اشاره به انتقاد پذيري دولت تدبير و اميد و رئيس جمهور محترم گفت : مجموعه دولت  از انتقاد استقبال مي كندو اين سنت دولت تدبير و اميد است .
وي افزود : استان مازندران يك استان شديدا سياسي است ،  انفجار احساسات و انفجار انتخابات خرداد 92 از مازندران آغاز شد زماني كه دكتر روحاني به اينجا آمدند پس از دوران غربت و زماني كه كسي تمايل نداشت در ستاد فعاليت كند اين مازندران بود كه پاي كار آمد و موج ايجاد كرد .
يونسي تاكيد كرد : تلاش شما در انتخابات تبديل به يك اراده ملي شد و همه بزرگان دلسوز اصلاح طلب با كمك شما توانستند رقيب را غافلگير كنند و رقيب هم فكر  نمي كرد شكست بخورد رقبا همه چيز را براي پيروزي مشخص كرده بودند ولي خداوند اراده كرده بود انسداد سياسي دوره گذشته پايان يابد و قدر اين پيروزي را بدانيد و اين پيروزي براي اين نيست كه ما مسئوليت بگيريم و اين سمت ها بجز دردسر و گرفتاري و رنج چيزي ديگر نيست نتيجه مسئوليت و پست امروز فقط رنج و زحمت است.
دستيار ويژه رئيس جمهور تاكيد كرد : ما در انتخابات شركت نكرديم كه غنائم بگيريم ما روحاني را براي پست و مقام انتخاب نكرديم  اينجا فقط بايد كار كرد براي مردم همانطور كه انقلاب نكرديم كه به ثروت و مكنت برسيم ما در انتخابات شركت كرديم كه خطر جدي اضمحلال و روش نابودي مملكت را از بين ببريم روشي كه مملكت را ورشكسته و سياست خارجي ايران را در مقابل همه دنيا قرار داده بود ،  سياست هاي دولت گذشته مملكت را به سمت تقابل با دنيا پيش مي برد اما امروز سكاندار مملكت عقل و تدبير است
دستيار ويژه رئيس جمهور تصريح نمود : مشكل مملكت نه اصلاح طلبان هستند و نه اصولگرايان كه اين تقسيم بندي مكرر مورد تاييد حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري قرار گرفته است كه اساسي و درست است و مصلحت نيست جناحي را حذف كنيم كه نه حذف شدني هست و نه به مصلحت كشور است در گذشته هم مي گفتند اصلاح طلبي به پايان رسيده و تمام شده است ولي در انتخابات ديديد كه با يك اشاره نشان داده شد كه اصلاح طلبان حذف شدني نيستند اما بايد هر دو جناح در عرصه مديريت كشور حضور داشته باشند اگر جناحي صاحب قدرت شد جناح ديگر مراقبت كند و انتقاد كند هر دوجناح از دل انقلاب بيرون آمدند با هم رقابت كنند و هواي هم را داشته باشند تا  روزي كه شاهد تاسيس دو حزب فراگير و قانونمند باشيم
امروز مشكل ما بين يك جريان اعتدالگرا ، عقل گرا و اخلاق مدار و جرياني است كه هيج از اين مسائل نمي فهمند و اسلام و ولايت فقيه و همه ارزشها را مصادره كرده است كه نه اصولگرا هست و نه اصلاح طلب گروهي كه با شعارهاي ظاهري روي كار آمدند و ضربه اي كه  اين جناح تند و افراطي به اصولگرايان زدند غير جبران است كه به نام اصولگرايي صورت گرفت.
يونسي تاكيد كرد : كشور به دو جريان اساسي اصلاح طلب و اصولگرا نياز مبرم دارد و اين دو جناح همديگر را مي شناسند و با هم كارها مي كنند اما متاسفانه گروه جديدي كه معلوم نيست از كجا آمدندبا شعار و ظاهر سازي و فريب نفوذ كردند و با  نفاق و به نام ارزشها به همه چيز ، انقلاب و نظام و رهبري ضربه زدند
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران بي نظير است اين محصول رهبري و مديريت و هماهنگي درست است
وي اظهار داشت : دولت بايد شعار اعتدال را عملي كند كساني بايد انتخاب شوند كه امين ، درستكار ، متخصص و معتدل باشند و افراد افراطي و فرصت طلب نبايد در دولت تدبير و اميد جايي داشته باشند .ضمن آنكه انتخابات آينده هم با مشاركت همه شما خيلي خوب برگزار خواهد شد و همه شما از نامزدهاي مورد نظر خود حمايت خواهيد كرد .
يونسي با اشاره به درخواست جمعي از اصلاح طلبان براي ايجاد تغييرات در عرصه مديريتي گفت : تغييرات حق مردم است و استاندار و بقيه مسئولين هم علاقمندند كه به اين حق مردم پاسخ دهند .
ئر در پايان تاكيد كرد : دولت در با مشكلات عديده روبروست و با دست خالي مديريت مي كند  اما با انتخابات كار تمام نشده در حقيقت كار شما شروع شده است دولت گذشته به گونه اي كار را خراب كرده كه چند دولت آينده بايد تلاش كند تا كار به ريل اصلي و جاي اصلي خود برگردد امروز وضع آنقدر خراب است كه هر چه دولت تلاش مي كند نشان نمي دهد
قابل ذكر است در اين همايش ربيع فلاح استاندار مازندران نيز طي سخناني به برخي اقدامات و فعاليتهاي دولت تدبير و اميد در مازندران اشاره كرد و تاكيد كرد : بهره گيري از همه ظرفيت ها با رويكرد اعتدال ، عقلانيت و تدبير براي توسعه و پيشرفت استان محوربرنامه هاي ماست
وي تاكيد كرد : مازندران با اين همه ظرفيت هاي طبيعي و نيروي انساني نخبه و تحصيلكرده  به جايگاه حقيقي خود نرسيده است و همه بايد تلاش كنند تا تفكر دانش بنيان را در فعاليتهاي استان مورد توجه قرار دهيم.
در اين مراسم به تعدادي از فرزندان عزيز شهدا و خانواده هاي گرانقدر شهدا و تعدادي از رزمندگان و ايثارگران لوح تقدير اهداء شد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد93 1 شهريور 1393
ای بابا آقای یونسی خداقوت ببینیم ایجاد اشتغال چگونه است اونجا حرف بزنیم نه تو جمع یه عده که دارن از بعضی مسائل استفاده می برن ببخشید ها البته با حفظ احترام
پاسخ ها به این نظر
نکایی ریکا 31 مرداد 1393
اول باید وضعیت سیاسی درست بشه بعد اشتغال و....
فرمانداری که ادعا میکنه دولت و روحانی اشتباه کردن به جای سبد کالا پول نقد ندادن .چطور این آقا میتونه خودش با سیاست دولت وفق بدهد و چطور می توانند وظیفه اصلی خودش که نظارت بر دستگاهها است بطور دقیق انجام بدهد.
اول پست های سیاسی مشخص بشه بعد مدیران کل مشخص بشه حالا بعدا بنشینم برای اقتصاد و اشتغال و فرهنگ کار کرد.

افرادی که روحانی و سیاست های روحانی را قبول ندارن چطور م یتوانند اشتغال برای مردم ایجاد کنند چطور می توانند وارد مقوله فرهنگی با توجه به سیاست های دولت شوند؟؟؟؟
نا شناس 1 شهريور 1393
حاشیه جلسه چطور بود؟
خلاصه گزارش همایش 1 شهريور 1393
جلسه خوبی برگزارشد.
تمام فعالین سیاسی استان و تمام مدیران و فرمانداران اصلاحات حضور داشتن به غیر از ( مدیرانی که فقط اصلاحات پیروز میشه اصلاح طلب میشن) خلاصه اینکه استاندار و اطرافیانش می خواستن نشون بدن استان امن است و مردم راضی ،
اما مردم یک صدا خواستار تغیر بودن البته تغیر مدیرانی که بدون بلیط سوار اتوبوس دولت شدن،
جناب آقای استاندار
خدمت شما عرض کنم وقتی معاون عمرانی تو علنا میگه من احمدی نژادی هستم و دروغ هم نمیگه این آقا چطور می خواهد درخدمت دولت باشد ؟؟؟
چطور می خواهد تخلفات دولت قبلی اگر بود را پیگیری کنه ،آخه خودش مدیر دولت احمدی نژادی بود
ثانیا معاون پشتیبانی تو اصولگرا است حتی برخی مدیران کل استانداری از احمدی نژادهای سرسخت بودن
بماند که فرماندار چند شهر بزرگ( ساری بهشهر تنکابن چالوس نکا سیمرغ هنوز عوض نشدن برخی از مدیران کل ادارات احمدینژادی هستن برادر من شما مثل اینکه صدای تغیر را نشنیدی ؟؟؟
من نمیگم استاندار عوض میشه اما میگم استادار در خدمت دولت باشد نه نمایندگان .
من نمیگم استاندار عوض بشه اما هر چه سریعتر مسولین سیاسی را تعین کند
من نمیگم استاندار عوض بشه ولی مدیران همسو با دولت نیستن را عوض
کنید.
من نمیگم استادار عوض بشه اما افرادی که تا دیروز به دلایل سیاسی در پست هاس حساس اداره به کار گمارده نمیشن فضایی ایجاد کنید تا گردش نخبگان بین کارمندان ارشد انجام بشه.
برادر یونسی میوه صبر شیرین است اما هنوز ما داریم تلخی را حس می کنیم هنوز در برخی شهرها فضا مسموم است .برادر من یک سال شده .

در پایان اگه فلاح با این شیوه کار کند فقط 10 درصد نمایندگان عوض میشن بقیه همین افراد رای می آورن.
نا شناس 1 شهريور 1393
250 هزار راي بيشتر ديگه اينهمه سر و صدا نداره تازه رقباي روحاني كه احمدي نژاد نبود تازه شما ولايتي را براي كم كردن راي اصولگراهها آورديد هي هم نگيد كشور در حال فنا بود فكر كنم دچار توهم شديد .
نا شناس 1 شهريور 1393
ای کاش از سخنرانی نماینده عضو فراکسیون رهروان ولایت و مشاور سابق احمدی نژاد اقای هادی حسینی درمراسم هم چیزی می گفتیذ
پاسخ ها به این نظر
علی 1 شهريور 1393
هادی حسینی در همایش بود با چه رو یی اومده بلایی که سر بهزیستی وجویبار اورده فراموش نشده .مدیرکل بهزیستی وشهردار جویبار پایداری هستند واقای حسینی پشت در اتاق وزیر نشسته تا مدیر پایدار ی بشه مدیرکل بهزیستی اقای استاندار نیوهای روحانی در بهزیستی منزوی شدند چی کار میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 31 مرداد 1393
وقتی حسینی شروع به صحبت کردن کرد و مجری ازش حمایت کرد برخی از حضار با صدای بلند می گفتند دروغه دروغه حسینی موافق استیضاح بود. در وادی سیاسی نمی شود به طور همزمان دنبال دو خرگوش دوید.
نا شناس 1 شهريور 1393
سرهنگ سید هادی حسینی مردی برای تمام فصول......خخخخخخ
م.ا.ک 1 شهريور 1393
با سلام
خواهشن از مسولین محترم استان تقاضا میکنیم که نیروهای دلسوز که در هر جایگاه در استان در حال فعالیت هستن رو حفظ کنن از جمله معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس مازندران که واقعا دلسوز و پر تلاش هستش از آقای شیرزاد هم مدیر کل محترم نوسازی و مدارس تقاضا دارم که قدر این نیرو رو بیشتر بدانند ..
مهندس ابراهیمیان 1 شهريور 1393
...و بابل بزرگ هم پایتخت سیاسی استان مازندران
پاسخ ها به این نظر
محمد 1 شهريور 1393
پ نه پ میخواستی کدوم شهر باشه؟؟؟ ببخشید حوصله توضیح ندارم چون خیلی واضحه
یک شهروند 31 مرداد 1393
میگیم کمبود دارین میگین نه
نا شناس 1 شهريور 1393
فرمانداران بهشهر ،ساری ،تنکابن ،نکا ،سیمرغ ، چالوس
کی میخان عوض بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیرانی که اتوبوسی اومدن اتوبوسی بفرستید برن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 مرداد 1393
مدیرانی که الان دارن با قطار میایند با کدوم قطار برن که جا کم نیارند
حسینی 1 شهريور 1393
دوباره بابلی ها شروع کردند
آقا اصلا استان برای بابلی ها ، خیالتلن راحت
نا شناس 1 شهريور 1393
ای کاش به فکر پیشرفت استان خودم باشیم نه سیاسی کاری برخی ها
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 مرداد 1393
کدام سیاسی کاری؟؟؟
چه کسانی سیاسی کار هستن؟؟؟
مشخص کنید و واضح کامنت بگذارید.

سیاسی کارها کسانی هستند که تا دیروز میگفتن هاشمی و روحانی و خاتمی فتنه گر هستند ولی الان برای اینکه در پست خود باقی بمانند می گویند ما قبلا اصلاحات بودیم.
سیاسی کار آنهایی هستند که بصورت دوپینگی پست گرفتن و مدارج را پله به پله بالا نرفتن.
بگم بگم بگم
نا شناس 1 شهريور 1393
ساري بدتر از بابل شده. من خودم اهل ساري هستم همه زير آب همديگرو مي زنند. آخه اين روشي هست كه در پيش گرفتيد. همه مال يك استان هستيم. اين بچه بازيها رو بذاريد كنار.
نا شناس 1 شهريور 1393
واقعاً ديديم كه چطور آقاي رئيس جمهور جواب مردم مازندران را دادند. حمايت نكردن دوليت از سرمازدگي كشاورزان - حمايت نكردن از خشكسالي - حمايت نكردن از كشاورزان خصوصاً در واردات برنج -حمايت نكردن از باغداران ووووووووو
نا شناس 1 شهريور 1393
ببخشید آقای ناشناس.250هزار را!!!بی زحمت وقت کردین به رای نفردوم نگاهی بیندازید.
نا شناس 31 مرداد 1393
آقایون،مسئولان بیخیال به جای این سیاسی بازی ها به فکراشتغال جوونهای بدبخت باشید.
به جای این حرفها یه سر برید تو دادگاهها وببینید چقدر دختر وپسر جوون منتظر حکم طلاق هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای عباس رمدانی لطفا این کامنت رو بذار شاید ثوابی برای جوونها باشه.
نا شناس 31 مرداد 1393
مسولین ستاد روحانی در قائم شهر مرده اند که ما اطلاعی از این همایش نداشتیم یا فقط موقع رای به ما نیاز داشتند .
مهدی 31 مرداد 1393
مراسم خوبی بود.انتقادات شدیدی به وضعیت انتصابات استان شد و این که چرا مدیران دولت قبل هنوز بر سر کار مانده اند.حسینی نماینده قائمشهر هم نباید صحبت می کرد واونطوری هم که شنیدم قرار بر صحبت ایشون نبود.
رضایی 31 مرداد 1393
اگر بابلی و ساروی نکنیم استان پیشرفت خواهد کرد
تمام استان خلاصه شده در بابل و ساری
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 شهريور 1393
آقای رضایی مغلطه نکن.ساروی ها تو اداره های شهرستانی خودشون جایی ندارن چه برسه استانی.برید حقتونو از بابلی ها که همه کاره ی استانن بگیرید.
نا شناس 31 مرداد 1393
ابراهیمیان جان شما واقعا مهندسی؟والله طرف سیکل داره شیک تر و منطقی تر نظر میذاره
احمدی 31 مرداد 1393
ازبرگزارکنندگان این برنامه که نشانه ازادی بیان ونشاط ومشارکت مردمی است باید واقعا تشکر کرد جامعه ما به اینگونه برنامه ها نیاز مبرم دارد
نا شناس 31 مرداد 1393
یک نمونه در اداره آموزشی ، فنی و حرفه ای . به خاطر سیسی بودن به یک نیروی شرکتی پست سرپرستی دادند چون عضو شورای شیرگاهه و تو انتخابات نیازش دارند.
اصلاح طلب بیکار 1 شهريور 1393
حاج عباس جان سلام یک نفر دیشب لابلای صحبتهای ربیع فلاح بلند شو و در مورد مدیران احمدی نژادی که در دولت روحانی هنوز هستند انتقاد کرد بعد از مراسم هم بیرون سالن یه جوانی جلوی یونسی را گرفت و در مورد بی اعتنایی استاندار و معاونش به مسایل سیاسی شدیدا انتقاد کرد . اصلاح طلبان نشان دادند که با کسی شوخی ندارن و هر جا منافع مردم در خطر باشه از خط و جناح میگذرند. یا علی
نا شناس 1 شهريور 1393
درراس بودن بابلي هادر استان =فلاكت وعقب افتادگي استان مازندران
نا شناس 1 شهريور 1393
اقای یونسی ودوستانشون حتما برای انجام تکلیف درانتخابات شرکت وفعالیت کردند.!!!!!!!اماحتمایادشون نرفته که بعدازانقلاب ودردوران جنگ تحمیلی تقریبا۸۰کشوردنیاغیرمستقیم و۲۵کشوربطورمستقیم روبروی ماقرار گرفتنند.پس درنتیجه دولت قبل فقط به کسی باج ندادیاقراردادهای ظالمانه مثل کرسنت رایک طرفه لغوکرد.اماشماچی؟ ؟؟سواربرموج اختلافات اصولگرایان بی خردمثل ولایتی وحدادو...شدیدوپدرمردم رادریک سال گذشته دراوردید.!!!دولتی که ادعای راستگویی داردبزرگترین دروغهاراتحویل مردم بیچاره داده.امیدوارم ودرپایان چهارسال چیزی ازلحاظ مالی، سیاسی،نیروی انسانی و....باقی بمونه! راستی چرارسانه هادرخصوص گند دولت تدبیروامیددرپرونده فسادبزرگ نفتی نمیزنند؟؟؟؟
نا شناس 1 شهريور 1393
به گفته دستیار ویژه رئیس جمهور: انفجار احساسات و انفجار انتخابات خرداد 92 از مازندران آغاز شد زماني كه دكتر روحاني به اينجا آمدند پس از دوران غربت و زماني كه كسي تمايل نداشت در ستاد فعاليت كند اين مازندران بود كه پاي كار آمد و موج ايجاد كرد،زمانی که دکتر روحانی می خواست ساری بیادبرای سخنرانیشان قبل از 24 خرداد 93، به آن وقت و مکان برای سخنرانی نمی دادن دکتر مهدی رضایی فرح آبادی که یکی از کاندیدای شورای شهر بود زمان از قبل تعیین شده سخنرانی خودش تو مسجد جامع ساری را به دکتر روحانی بخشید در حالی که بقیه کاندیدای شورای شهر که الان رو منصب هستن همه از این فرصت برای خودشان استفاده کردن و حتی یک دقیقه وقت تعیین شده را به کسی واگذار نکردن ولی کی از این جوانمرد به تمام معنا تقدیر کرد توقع ما جوانان از دولت تدبیر واعتدال بیشتر از این حرف هاست.
نا شناس 1 شهريور 1393
در عجبم چرافرماندار ساری عوض نمیشه؟؟//نه عملکرد داره نه حامی دولت اعتدال وامید بود
نا شناس 1 شهريور 1393
فرماندارچالوس که عوض شد فکر کنم منظورت نوشهره !
اصلاح طلب بیکار 1 شهريور 1393
داداش خواهشا کامنت قبلی منو بزارید اگه مدرک هم میخواهید به شما مدرک میدهم ولی این رسم و مرام خبرنگاری نیست که انهایی که به نفع شما و ان استاندار اصولگرای شما هست را چاپ کنید و بقیه هم که مهم نیست اقا این کار حرفه ای نیست. یا علی
عبدالله مازندرانی 1 شهريور 1393
یونسی راست میگه
روحانی اومد ساری و برا مملکت موج ایجاد شد.
بعد بابلی ها شدند استناندار و مدیر کل

انتخابات بعدی هم در کاره جناب روحانی و یونسی ...
مرادیان 2 شهريور 1393
من از بیگانگان هرگز ننالم ، که با من هرچه کرد آن بابلی کرد . .
باور کنید بابلی ها دارند حق تمامی مردمان استان را میخورند و یک لیوان آب خنک هم روش
تو تمامی ادارات ، ارگان ها ، دانشگاه ها و غیره سراسر استان که میری از مدیریت گرفته تا رئیس دفتر و معاونین و کارمند اکثرا بابلی هستند و این یعنی نادیده گرفتن دیگر شهر های استان
من منکر توانایی و عرضه و پشتکار بابلی ها نمیشم ولی این حق دیگر شهرهاست که حداقل در ادارات شهر خودشان مشغول باشند
آقایان محترم مسئول سایت خواهشآ سانسور و حذف نکنید
نا شناس 2 شهريور 1393
چرا میگین سیاسی کاری.کی دنبال سیاسی کاری تو این مراسم بود.اونایی که حضور داشتند دیدن چگونه مطالبات اصلاح طلبان به صورت قاطع بیان شد.
ميثم 2 شهريور 1393
دولت روحاني اگر برايه 4سال اومد مشكل نيست ولي اگر برايه انتخابات بعدي از مازندران انتظار داره روش اشتباهي در پيش گرفت نه استاندار خوبي انتخاب كرد نه براي مديركلي از مدير لايق و توانا فقط صادره از كجايي براش مهم بود تا كارهاشو كه از قبيل.........بود انجام بده با تشكر از اقاي رمداني كه بي طرف نظرها رو انتقال ميده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.